sobota 19. listopadu 2011

Tilda...aneb, kde všude na ni můžete narazit

Dobrý večer,
musím se přiznat, že je teď v poslední době hodně o čem psát, bohužel jsem však líná a docela zaneprázněná jinými věcmi, takže se spíš než psaní tohoto blogu, věnuji čtení ostatních blogů (obvykle to nezabere tolik času :).
To abych tedy začala pěkně popořádku a shrnula vše, co Vám chci sdělit:
1. Pořád je podzim - už jsem si zvykla, a protože jsem si z obchůdku Bellarose pořídila mimojiné svou první zinkovou lucerničku, každý den se těším na stmívání, abych si v ní zapálila svíčku.
2. Za týden tu máme advent a já pomalu finišuji s výrobou vyšívaných srdíček, o kterých bych Vám ráda napsala později.
3. Stále se učím na státní závěrečnou zkoušku z Německého jazyka a literatury s didaktikou, z čehož už pomaličku šílím, neboť s největší pravděpodobností nestíhám.
4. S mým Kubíčkem jsme po 4 letech vyrazili na pětidenní "dovolenou/výlet" do Francie, o čemž bych později ráda napsala samostatný článek, neboť je toho opravdu hodně co říct.
5. Konečně jsem si pořídila Tildu a o tom hlavně bych chtěla napsat dnešních pár řádků:

Na skandinávskou značku Tilda, jsem narazila zhruba asi před čtvrt rokem. Opravdu už si nepamatuji jak a kdy, ale vím, že jsem hned proserfovala internetem a zuřivě hledala nějaká videa, obrázky, prostě vše, co s Tildou souviselo.
Docela mne zklamalo, že ani knihy natož galanterní zboží, u nás nebylo k sehnání v kamenných obchodech, jen prostřednictvím internetových obchodů. Tudíž mi vše okolo Tildy prostě dočasně vypadlo z hlavy. Do podvědomí se mi vrátila asi před měsícem, přičemž mne napadlo mrknout se minimálně na její knihy v německých vodách - a ejhle, k mému překvapení Tilda vychází už nějaký ten rok v německém překladu v Německu :) . Hned jak to šlo jsem vyrazila s přítelem a kamarádem do Drážďan, kde jsem se v obřím knihkupectví doslova přebírala výtisky s ručními pracemi, přičemž oni dva se pěkně nudili. Jak šťastná jsem byla, když jsem prodejnu opostila s první Tilda-knihou - "Tildas Haus". V přepočtu na naše koruny stála přibližně 500,- Kč, což se mi jevilo jako docela slušná cena.
Podruhé jsem se setkala s Tildou právě ve Francii, v což jsem ani nedoufala. Narazila jsem na ni v jedné neuvěřitelně obří, ale přesto neskutečně útulné galanterii. Zde jsem poprvé měla možnost osahat si Tilda-látky, knoflíčky a jiné. Na výstavce měli spousty krásných sad na ušití vlastní Tilda-princezničky, andílka či vánočního skřítka. Já jsem však šla na jisto pro jedinou věc, a to pro originální Tilda-plechovou krabici. Designů a velikostí měli hodně, přičemž jsem koupila menší světle modrou. Cena byla víc než uspokojivá, pouhých 11,- Euro.
Mimo tohoto překrásného úložného boxíku jsem si tam ještě koupila celobílou vyšívací stuhu (3m), po které jsem hrozně dlouho toužila, ale u nás bohužel nebyla k dostání :(

Tak a teď pár fotek z mých posledních nákupů, následovaných fotkami z výlohy výše zmíněné francouzské galanterie:






Přání hezkého večera zasílá H-ana-H

1 komentář:

  1. Hanííí,
    já chci do Francie, protože je úžasná a také do té galanterie, která je neméně kouzelná!
    Tildu miluju. Mám doma také několik knih a ve volném čase, kterého mám se čtyřmi dětmi pramálo se pokouším podle ní také něco tvořit.
    P.S. Krásný blog. Ráda zase nakouknu :o)
    Pěkný večer
    L.

    OdpovědětVymazat