neděle 29. ledna 2012

Ohlédnutí za Vánocemi...1.část

Ahojky...:)

Vánoce jsou už ta tam, ale já si tak nějak nemůžu odpustit tu o nich nenechat minimálně ještě jeden, či dva příspěvky.
Dnes bych Vám ráda ukázala naše betlémy. V bytě jsem měla jen jeden, ale u rodičů o patro výš jich měli hned několik. Nejvíce se každoročně těším na Alšův betlém, který náš tatínek staví mezi dvě okenní veřeje a nad něj pak ještě pověsí vždycky vánoční hvězdu. Ta, když se pak rozsvítí celý ten betlém zahalí do krásného tlumeného světla.


Další betlémy - tzv. kolotoč a pyramidu - určitě znáte a možná také máte doma.

A tady je betlém, který mi zdobil chodbu. Všimněte si prosím prostírky, je skoro sto let stará a ručně vyšívaná.
Hezký den přeje
H-ana-H

1 komentář:

  1. Hani moc zdravím,
    s povlečení a vlastě se vším se to má tak, že manžel mě ve všem naprosto vychází vstříc, růžová barva ložnice byla manžela nápad můj zelinkavá, máme proto takovou výmalbu. Povlečení je sladěno a manželovi je úplně jedno co tam je, moc doma není a když je, v noci je stejně tma...chi chi chi tak nic neříká.
    Krásnou neděli Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat