pondělí 6. února 2012

Ohlédnutí za Vánocemi...2. část

Zdravím,

dnes to bude opět taková vzpomínka na uplynulé Vánoce. Minulý příspěvěk byl o betlémech a tento bude o mých milovaných vánočních stromcích.
Sice jsme letos nepřekonali rekord osmi stromků, ale přesto jsme jich měli doma požehnaně - rovných 5 ! Bohužel jsem je nenafotila všechny, ale ty hlavní samozřejmě ano.
V bytě jsem měla dva stromky (bohužel umělohmotné) a u rodičů jsme měli obří živý (pichlavý smrk o výšce 3,5 m). Zbylé dva stromky pak zdobily vchodové dveře a vstup do sklepa.






A nakonec jsem si ještě dovolila vyfotit stromek mých rodičů v Rumburku, který jsem zdobila.

Sice by se ještě našly nějaké vánoční fotky a k nim vymysleli nějaké příspěvky, ale to si nechám raději asi až na příští sezónu :).
V současné době plánuji rekonstrukci toalety, takže se o ní pravděpodobě dám do budoucna nějaký příspěvek. Momentálně jsem ve fázi, kdy mám vymyšlený návrh, smluvenou firmu a čekám na kalkulaci. Jé, a abych nezapomněla, něco málo jsem v poslední době našila, tak se pak ráda pochlubím.
Zatím Vám přeji hezký večer
H-ana-H

Žádné komentáře:

Okomentovat