pátek 11. října 2013

Šicí stolek

Ahojky...:)

trochu jsem si pohrála se vzhledem blogu. Našla jsem typ písma, který vypadá jako bych blog psala ručně. Mně připadá hezký a čitelný, kdyby však proVás byl špatně čtivý, budu ho muset později holt změnit. 

Ráda bych se Vám pochlubila se svým roztomilým stolečkem, který mi zdobí šicí pokoj.


Zhruba rok, rok a půl jsem si přála si takový stolek z původního šicího stroje pořídit. Hledala jsem v e-shopech a na aukcích. Občas jsem narazila na torzo šicího stroje, ale konečná cena včetně poštovného byla pro mne nad limitem částky, kterou bych za něj byla ochotná zaplatit. Po nějaké době jsem si vzpomněla, že jedno takové torzo stojí u sousedů v Rumburku. Streda Láďa byl zrovna doma, a protože jsem měla narozeniny, bývalý šicí stroj mi dal. Takto vypadal poté, co jsem si ho odvezla domů:


Spodek stroje stál léta letoucí na dešti a ve sněhu. Divím se, že to vůbec přežil. Ve sklepě stál u nás doma asi dva dny, pak jsem ho odvezla na opískování a přestěhovala k sobě na balkón. Tam jsem ho natřela kladívkovou černou barvou s efektem jakoby prasklinek.


Na poslední fotce je detail stolku, kde jsem jako dekoraci použila domácí koblížky - byly opravdu mňam. Desku jsem si nechala vyrobit opět u mého oblíbeného truhláře - je z pravého dřeva.


A kolik že mne ta krása stála? 500,- pískování, 400,- výroba vč. přišroubování desky a 100,- Kč kladívková barva.

Já se zase někdy ozvu....

H-ana-H

2 komentáře:

  1. Stoleček je krásný. Můžu se zeptat, zda jde opískovat i litinový spodek, který je natřený nějakou bílou barvou (ta už se odlupuje a praská)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Verčo,
      můj stolek měl původně taky nátěr. Každý pečlivý provozovatel pískovny Vám torzo šicího stolku opískuje až na litinu. Určitě neváhejte a stolek si zrekonstruujte, výsledkem budete mile překvapena.
      Přeji mnoho úspěchů
      H-ana-H

      Vymazat