úterý 22. října 2013

Laděno podzimě...ale hlavně kde se vzaly tu se vzaly "chlupaté dýně"

Ahojky...:)

Nějak se mi kupí práce, což se s mojí podzimní únavou špatně kombinuje. Ještě že máme příští týden podzimní prázdniny a já nemusím ani učitelovat ani zasednout do lavice jako student dálkového studia. Někdy si říkám, že by bylo fajn, kdyby měl den víc hodin, více by se stihlo, jenže...co kdybych čas navíc prolenošila...?

V posledních dnech se snažím dát dohromady podzimní výzdobu. Něco málo jsem vyrobila a natrhala, ale pořád to nějak není ono. Moc a moc jsem si přála sehnat tzv. "umělé látkové listí" ale měla jsem smůlu, v žádném obchodě ani hobbymarketu jsem na ně nanarazila. Moje druhá maminka s ním už druhým rokem zdobí celý svůj byt a musím se přiznat, že jí ho opravdu závidím.

Super je, že mám babičku velkopěstitelku úplně všeho...! Je moc a moc hodná a kromě domácích vajíček a zeleniny od ní často dostávám kytičky ze zahrádky. Listopadky ve váze jsou od ní a úplná paráda je, že vydrží v čerstvém stavu až dva týdny :)


 Velice ráda čtu blog U nás na kopečku, který na mne působí velice pozitivně. Paní Monika, učitelka na prvním stupni ZŠ, je moc milá bloggerka, která mne nejednou inspirovala. V jednom z jejích příspěvků seznamovala své čtenáře s dýňovou farmou, a protože v okolí Děčína žádná není, pustila jsem se do výroby vlastních dýniček. Jelikož dýně háčkuje kdekdo, rozhodla jsem se ty svoje ozvláštnit, a tak vznikly dýně a dýničky chlupaté :) - odrůda alá H-ana-H...!


 Dýně jsem háčkovala tenkou vlnou, jejíž typ už si bohužel nepamatuji :(, a stopku khaki perlovkou (na velkou dýni padlo jedno a půl klubíčka). Nevím, jestli se Vám moje plody líbí, ale mám z nich radost :)

Přeji hezký den

H-ana-H

1 komentář:

  1. Teda to vám závidím, tuhle šikovnost. Mě teda práce rukama taky nevadí, ale na háčkování, pletení a tyhle věci, jsou prostě děsný kopyto. Na druhou stranu jsme ale třeba s manželem přidělávaly trapézové plechové krytiny na střechu, což by asi taky nedokázala jen tak nějaká ženská. Holt jsme každá šikovná na něco jinýho. Ale v tom je to přece hezký. :)

    OdpovědětVymazat