pondělí 30. prosince 2013

Vánoční stromek 2013

Ráda bych napsala "Veselé Vánoce", ale vánoční svátky jsou tak nějak zase za námi, takže napíši raději

Veselé "Povánoce".

Popravdě už si ani nepamatuji, kdy jsem na Vánoce strojila živý stromek. Letos však chodím do stálého zaměstnání, a protože jsme dva, došlo k tomu, že jsem letos neodolala a po mnoha letech (docela pravděpodobně po 20 letech) jsme pro jehličnánek vyrazili. 

U myslivce jsme moc nepochodili, "koště" jsem si totiž nepředstavovala. Nakonec jsme koupili za větší peníz u obchodního domu kavkazkou jedličku. Bála jsem se, že brzy opadá, ale zatím se nádherně drží.

A čím jsem letos zdobila? Kdo mne zná, ví, že mám každý rok stromky dva, takže jsem nepochybně zdobila jeden historickými kousky. Na zdobení živého jsem se připravovala zhruba půl roku. Strašně moc jsem si totiž přála stromek zdobený mými výrobky - ZADAŘILO SE...! 

Nějak se mi nepodařilo zachytit všechny ozdoby, ale většinu si můžete prohlédnout níže...


S nápadem provrtat formičky na pracny jsem přišla asi před dvěma lety. Vlastně si ani nejsem jistá, jestli ten nápad je čistě můj, nebo jestli jsem ho okoukala z Internetu. Formička, vrtačka a stužka - tak málo stačí k hezké dekoraci...!


A to je moje veledílo. Jak to tak u mne bývá, nestihla jsem dodělat velká flísová srdíčka v červené barvě - tak mám do příštích Vánoc co dělat...!

Snad jste si Vánoce řádně užili...

Přeji Vám úspěšný vstup do Nového roku

H-ana-H

Žádné komentáře:

Okomentovat