úterý 13. března 2012

Rekonstrukce WC ... 2.část

Ahojky...:)

Dnes je to přesně 14 dní, co nám byla zprovozněna toaleta. Když opomenu kompletní vymalování místnůstky (to jsme vzali jen "letem, světem"), tak je WC hotové - no skoro, neboť mi pořád chybí dřevěný parapet pod oknem :(
Celá rekonstrukce trvala týden a stála nás cca. 22-23 000 Kč (popravdě jsem se nedovážila sesčítat všechny účty). Největší položkou byly bezpochyby zednické práce - necelých 8 000 Kč, což bylo celkem pochopitelné vzhledem k tomu, v jak špatném stavu jsme měli stěny, které se musely vyspravit. Příjemně nás překvapila cena za vše, co souviselo čistě s WC - 4 100 Kč (závěsná mísa, prkénko, splachovací systém, tlačítko).
Původní stav toalety jste si mohli prohlédnout v předchozím příspěvku rekonstrukce WC ... 1. část a tady je současný stav:

Vzhledem k tomu, že nešlo zasekat splachovací zařízení přímo do zdi, tudíž se muselo obezdít, vznikla mi na záchodě velmi praktická polička na drobnosti. Během roku jsem dostala několik svícnů v dekoru levandule, které jsem vlastně neměla prakticky, kam umístit, a ejhle, hned se pro ně našlo perfektní místečko! Vzledem k tomu, že je toaleta laděna do bílo-fialových tónů, tak se sem prostě hodí.
Džbán s ornamentem jsem koupila během rekonstrukce. Byla to náhoda jako hrom! Šla jsem totiž do švadlenky pro sněhurku a už před vstupem do obchůdku mi padl ve výloze do oka. Jelikož stál pouhých
269 Kč musel se mnou domů.
Pyšná jsem i na krásný drzak na toaletni papir - jak jinak než z obchůdku Bellarose :). Ještěže mne přijel navštívit můj tatínek, jinak bych ho ještě neměla přivrtaný. Až zase něco našetříme, koupíme ještě nové žaluzie (fialkové).
Tak co? Líbím se Vám naše první rekonstrukce?
H-ana-H

1 komentář:

  1. Já si myslím, že dost povedené. :-) Takovou menší rekonstrukci WC máme teď čerstvě také za sebou. V našem případě ale naštěstí nebylo potřeba dělat moc úprav. Chtělo to jen novější záchodovou mísu a nějaké hezčí WC sedátko. To úplně bohatě stačilo.

    OdpovědětVymazat