úterý 27. září 2011

Háčkovaná deka

Hezký den,

jak jest patrno již z titulku, dnešní příspěvek je o dece, kterou jsem háčkovala přibližně dva měsíce, přičemž jsem si při jejím tvoření vždycky odpočinula od učení, neboť se státní závěrečné zkoušky z pedagogiky a psychologie blížily, a já se z věčného "šprtání" nechtěla zbláznit.
Vzorek této deky jsem náhodou objevila u paní Šárky, přičemž jsem pak vyštrachala krásně heboučkou přízi a z chutí se pustila do práce.
A toto je výsledek:


Deka měla být původně alespoň 180 cm dlouhá, bohužel však bavlněná příze, ze které jsem háčkovala, byla poměrně drahá, a tak jsem se spokojila i s rozměrem 118x110 cm.
Přeji hezký zbytek dne
H-ana-H

1 komentář:

  1. Ahoj Hani,
    taky mám slabost pro háčkované deky. Nedávno jsem dodělala svou první a určitě né poslední. Ráda pod ní čtu nebo háčkuju.
    Ta Tvoje vypadá moc hezky. Je dvoubarevná? Škoda jen, že není vidět detail vzorku.
    Pohodové dny,
    J.

    OdpovědětVymazat