neděle 2. října 2011

Poklady z naší půdy, aneb co dům dal ... 2. část

Krásný večer,

po dlouhém výčtu pro a proti, jestli mám vyrobit lahodný bezový likér, jsem se rozhodla tuto dobrotu uvařit. Tento příspěvek však není o likéru (o tom napíši později), ale o bezvadné láhvy, do níž likér z větší části přeliji.
Po nasbírání bobulek jsem totiž zjistila, že mám vlastně jen jednu půllitrovou láhev a nevím, kam vše po uvaření přeliji. Naštěstí mne zachránil náš tatínek a přinesl mi ze sklepa, z naší letní kuchyně, o které také určitě někdy napíši, tento skvost:



Jak jste si určitě všimli, jedná se o láhev na pivo o objemu 3-4 litry (bohužel jsem to přesně neměřila), která je okovaná a opatřená robustním uchem pro lepší uchopení. Nejvíc se mi na této nádobě ale asi líbí její uzavírání a etiketa.
Užijte si ničím nerušený zbytek víkendu,
H-ana-H

Žádné komentáře:

Okomentovat