středa 21. prosince 2011

Vánoční stromek

Ahojky...:)

Tak jsem to nakonec nevydržela a vrhla se na zdobení našeho stromku už dnes. Zítra totiž čekáme návštěvu a přišlo mi hezké, dát jim dárečky rovnou pod stromeček :) Zdobení stromků si ale ještě užiji - čeká mne ještě náš arkýř a obývací pokoj mojí maminky v Rumburku.

A tady je náš stromek. Každý rok máme vlastně tentýž model. Umělohmotné stromky nejsou zrovna moje hobby, ale v ložnici máme teplo a smrček by u topení velice brzo zašel.



Určitě jste si všimli, že místo klasických umělohmotných řetězů používám barevný popcorn. Tento nápad mne nadchnul už před pěti lety a dodnes se ho držím.


Korálkové srdéčko byla úplně první ozdobička, kterou jsme si s přítelem koupili (tentrát ještě v Praze v antikvariátu). Stala se z toho taková naše každoroční tradice.

Letadélko jsem sháněla poměrně dlouho. Líbilo se mi, že je pěkně tématické vzhledem k přítelově vzdělání - je totiž pilot, i když momentálně nelétá :)

Tyhle kouličky s výdutí a plastickým obrázkem mám moc ráda. Svoje "exponátky" jsem dostala od babičky.



A tady je výběr z koulí, šišek, háčkovaných zvonečků a dalších šmuků, kterými jsem stromek zdobila:

Tyto pruhované kouličky mám ze všech nejraději, dvě jsem si přikoupila na Aukru a zbytek dostala opět dárkem od babičky.

A tady jsou všechny naše korálkové ozdůbky, které nám rok od roku pěkně přibývají. Motýlek je náš poslední úlovek.
Snad jsem Vás alespoň malinko navnadila na blížící se svátky. Dnes jsem měla výuku a moji studenti se zrovna moc vánočně necítili :(

Přeji hezký večer
H-ana-H

Žádné komentáře:

Okomentovat