neděle 4. prosince 2011

Advent 2011

Krásný adventní podvečer přeji všem, kteří listují na tomto blogu.
Vánoce se nezadržitelně blíží, dnes už máme druhou adventní neděli a já jsem opět zklamaná. Proč? Dnes má přeci svátek Barbora a já nemám třešňovou větvičku, již bych si dala do vázičky - takže se opět příští rok nevdám :( .
Moje maminka má zítra svátek. Popřát jsem jí ale stačila už včera, takže doufám, že si dnes už svého dárku užívá :) . Mimojiné jsem jí totiž věnovala mnou vyrobený adventní věnec. Když se nad tím tak zamyslím, byl to vlastně opravdu první tradiční věnec, který jsem kdy udělala.



Věnec jsem se snažila vyrobit pouze z přírodních materiálů, což se mi více méně podařilo. Hlavně jsem měla největší radost, že se mi podařilo sehnat svíčky v měděné barvě.

Arkýřový pokoj, jak se u nás doma říká obývacímu pokoji, mi zdobí tento adventní "věnec". Opět mé dílko, i když původně všechny čtyři svíčky měly stát vedle sebe.

Věnec tvoří tradičně čtyři svíčky, které jsem kupovala za neuvěřitelných 39,- Kč/ks v Ikee. Motaný provázek a zinkové hvězdičky jsem koupila v obchůdku Bellarose. Číselné hvězdičky jsem podložila červenými hvězdičkami ze silného filcu.
Krásné těšení se na Ježíška přeje

H-ana-H

1 komentář:

  1. Hani, děkuji za tip, líbí se mi věnec, přírodniny také zbožňuji.
    Přeji krásné adventní dny
    Iva

    OdpovědětVymazat