neděle 25. září 2011

Zajímavé obchody ... 1. část

Hezké slunečné odpoledne přeji,

jak už to tak u studentů bývá, občas se přeci jen musí překonat a navštívit svou "alma mater". Já takovou cestu podnikla minulý čtvrtek :), kdy jsem se rozhodla, že si tamní návštěvu zpestřím návštěvou nového designového obchodu, na který jsem náhodou narazila o týden dřív. Bohužel jsem však měla smůlu a přišla
k obchodu jěště před otevírací dobou, čekat se mi nechtělo, takže jsem odjela domů lehce zklamaná. Strašně moc jsem si totiž chtěla prohlédnout dekorační látky a drobný nábytek francouzského stylu, který tam nabízejí. No nic, alespoň jsem si vyfotila výlohu :) -  přeci jsem nejela do Ústí naposledy.



Kdo by se chtěl do obchodu podívat, nechť vyrazí do centra Ústí nad Labem - konkrétně na Hraničář ke kruhovému objezdu.
H-ana-H

Žádné komentáře:

Okomentovat