úterý 20. září 2011

Poklady z naší půdy, aneb co dům dal ... 1. část

Dobrý večer,
na několika blozích se mi velmi zalíbily malé svítilny, svícny (či jak je nazvat), přičemž po vlastnictví alespoň jednoho z nich jsem docela zatoužila :) . Po asi dvouhodinovém bloudění v internetové síti jsem si vyhlédla své favority, načež jsem byla přesvědčena, že nějakou tu svítilničku/svícen si určitě pořídím.
V nejbližší vhodné době jsem proto vyrazila do našeho hlavního města obhlédnout si "kořist" naživo. Obchod Ma Maison, Anglická sezóna a další obchody ve francouzském či anglickém stylu, který mám ráda, mne nezklamaly. "Kořist" jsem si prohlédla a "otlapkala", a jelikož se blížily slevy Marianne dobře si rozmyslela, co si tedy vlastně koupím, což bývá u mne malinko problém, neboť se velmi dlouho rozhoduji, zda to, či ono opravdu potřebuji :) .
A jak to dopadlo? Popravdě, z Prahy jsem odjela kromě spousty látek a korálků s nepořízenou. Náhoda však chtěla, že jsem o pár dní později doma hledala nějaká klubka na háčkování a místo nich pak v nepou-žívané skříňce našla krásnou lampičku, o které jsem předtím neměla sebemenší ponětí (no, co si budeme povídat, v našem bytě bydlím "teprve" pět let a holt nemám každou skřínku po rodičích prošmejděnou :) ).
Svítilnička na čajovou svíčku mi hned padla do oka. Sice nevím, jak je stará a co vše má za sebou, ale po vyleštění jsem ji shledala jako starožitnost. Moc se mi líbí, že je vyrobená z mosazi a odjímatelné skleněné baňky.
Tak co? Líbí se i Vám?
Přeji hezký večer
H-ana-H

Žádné komentáře:

Okomentovat